L’Ascó va perdre a casa contra el Figueres (0-1) el dia del debut, davant l’afició, del nou cos tècnic, que va estrenar-se amb triomf al camp del Martinenc, dijous passat. Tot i les opcions asconenques, la manca de gol segueix condemnant a l’equip que va veure com el Figueres decidia avançada la represa amb un gol de Riki. Amb la derrota, els asconencs no poden enlairar-se i segueixen a prop de la zona de descens. Héctor Garcia, Riki, Peke i Deigo van seguir sent baixa. Miranda i Argilaga van tornar a la convocatòria..

