La incorporació de Xavi Sánchez com a nou entrenador de la UE Rapitenca per a la segona temporada a Primera Catalana va marcar el tret de sortida de la recomposició del primer equip. Tal com ha anat informant el club de manera successiva, fins a tres nous jugadors ja han estat renovats a la disciplina del club del Montsià.
El primer a ser anunciat va ser Pachu. El migcampista paraguaià afrontarà la seva novena temporada al club. Per la seva banda, el defensor reusenc Dani Argilaga es prepara per encetar la seva segona temporada al carril esquerre, i el central argentí Eric Jerez es prepara per disputar també el seu segon curs a la Ràpita.

