Mel Muria, la marca centenària de mel del Perelló, ha presentat un nou producte destinat a hotels, restaurants i cafeteries en la tercera edició del Fòrum Gastronòmic de Barcelona celebrat al Palau 8 del recinte Montjuïc de Fira de Barcelona.
Es tracta d’un expositor de bresca de mel de la seva marca de mel artesanal Mel La Paquita destinada al Canal Horeca (hotels, restaurants i cafeteries). L’expositor està creat i dissenyat per oferir mel artesanal sense cap tipus de manipulació als comensals d’esmorzars bufet d’hotels i restaurants.
El certamen, que enguany ha superat els 20.000 visitants i ha comptat amb 326 empreses expositores i 500 marques, ha reunit professionals del sector, principalment restauradors, i també a nombrosos caps de compra, distribuïdors i reconeguts xefs, que han ofert diferents conferències i tallers.
Molts assistents a la fira s’han apropat a l’estand de Mel La Paquita per conèixer de primera mà aquest nou producte que ha tingut una gran acceptació entre els professionales del sector.
Mel La Paquita ofereix cinc varietats de mel artesanal, cinc biològiques i cinc específiques per al Canal Horeca
La marca de mel artesanal Mel La Paquita està composta per de cinc varietats de mel convencional, cinc de biològiques i cinc en format específic per al Canal Horeca (Farigola, Eucaliptus, Taronger, Mil Flors i Romaní). La col·lecció també compta amb paquets individuals de bresca i pots de pol·len fresc, de fàcil manipulació i conservació en cuines d’hotels i restaurants.
Mel Muria també ha sabut projectar de manera internacional seus productes amb artMuria: quatre varietats de mel d’altíssima qualitat, comercialitzades en diversos formats i amb presentacions de luxe, que en l’actualitat exporta a més de 15 països.