Quasi dos mesos després, segueix penjat el tràmit d’adjudicació de la gossera municipal de Tortosa a l’empresa de Vinaròs el Corralet, que va guanyar el concurs públic aquest estiu. La protectora d’animals ARCA Tortosa, que ha prestat el servei des de que es va obrir, va enviar fa dos setmanes un escrit a l’alcalde, Ferran Bel, on se’l demana que deixi en suspès el procés d’adjudicació.
L’advocat d’ARCA argumenta que el Corralet s’enfronta a un procediment penal als jutjats de Vinaròs pel qual podria quedar inhabilitat per gestionar la gossera. Vicent Sagrera, que també presideix la nova comissió de protecció dels drets dels animals del col·legi d’advocats, recorda que la llei de contractació pública impedeix contractar a les empreses condemnades per delictes contra el medi ambient.
Aquest escrit que enviat no és, però, un recurs administratiu ja que encara no s’ha dictat l’ordre d’adjudicació a l’espera que l’empresa el Corralet presenti tota la documentació necessària.
https://www.youtube.com/watch?v=EMNcF-NwyRM&feature=youtu.be

