Era un partit del tot intranscedent amb el desplaçament al camp d’un dels conjunts que jugarà la promoció d’ascens. El líder va posar de manifest el seu potencial i al descans ja guanyava per 18 a 11. A la represa les ampostines van ajustar distàncies fins al 23 a 21, però un parcial de set a un establia el resultat definitiu.
El juvenil es queda a les portes del TOP4
D’altra banda el juvenil s’ha quedat a un sol punt de disputar el TOP4 en caure 26 a 20 a la pista del Sant Vicenç, en el darrer partit de la lligueta de promoció.
Després d’una temporada molt complicada, han mantingut les opcions fins l’últim partit jugant davant els millors equips de Catalunya. Les ampostines han competit amb un equip molt jove, amb quatre cadets i la resta de juvenils de primer any, a excepció de dos d’elles de segon any. Tot i la limitació d’efectius han donat la cara en pràcticament tots els partits les noies entrenades per Noel Uriarte.
Durant la primera meitat el duel va estar molt anivellat de forces i van destacar les actuacions de les dos porteres Esther López per les locals i l’ampostina Noélia Lázaro. Al descans s’arribava amb equilibri a deu gols.
A la represa el partit seguia amb la mateixa tònica d’igualtat fins que als vint minuts amb el 19-18 al marcador, en un contracop la capitana Gemma Gálvez estavellava la pilota al travesser i caia lesionada al terra per la resta de partit. Aquest hándicap el sabia aprofitar el Sant Vicenç, per sentenciar i obrir forat al marcador fins al 26 a 20 definitiu.
Les ampostines han quedat fora de la fase final tot i acabar emparellades a sis punts amb la Roca, però amb el coeficient particular perdut.
Els resultats i la classificació de la jornada
Derrota de l’Amposta-Lagrama a la pista del líder Castelló per 30 a 22. El Castelldefels es va imposar al camp de l’Agustinos Alacant per 21 a 31. Empat a vint-i-sis gols entre el Sant Joan Despí i Muchoticket Puchi.
El Castelló és líder amb 43 punts, ara amb dos de marge respecte al Muchoticket Puchi. L’Amposta-Lagrama cau al vuitè lloc amb 22 punts, superat pel Castelldefels amb un punt més. Per baix l’OAR Gràcia s’enganxa a la lluita per la permanència i se situa a quatre punts de la Roca. Tot i així les de Sabadell i el Sant Esteve Sesrovires ocupen els llocs de descens directe.

