Secció: Mònica Sales

Mònica Sales, presidenta del PDeCAT a les Terres de l’Ebre i diputada al Parlament de Catalunya per JuntsxCatalunya, ha volgut deixar clar que els partits sobiranistes tenen una majoria prou amplia i les negociacions entre ells van bé, i que gràcies a aquest context, el passat 17 de gener es va poder constituir las Mesa del Parlament a favor de la República, essent aquest un indicador prou clar del resultat del 21 de desembre. És més, Sales considera que, «si hi ha algun partit com Ciutadans que es pensa que va guanyar les eleccions, se n’ha d’adonar que quan sumes, aquells resultats no els serveixen per a res, ja que naltros comptem amb molts més suports».