El festival Riu de Veus,que se celebra al Castell de Miravet ha esgotat totes les entrades i ha penjat el cartell de complet a pocs dies de la seva celebració, dissabte vinent (27 de juny). Un fet que demostra l’interès que desperta aquest esdeveniment, en la seva segona edició, que posa el seu interès en la diversitat lingüística de la llengua catalana i les sonoritats musicals de les Terres de l’Ebre. En aquesta ocasió els artistes convidats són el cantant David Carabén, líder i compositor de la banda barcelonina Mishima, el músic flixenc, Xarim Aresté i la cantant lleidatana, Meritxell Gené.
Sota la direcció artística del músic miravetà Èric Vinaixa, Riu de Veus ofereix una proposta única pensada especialment per al Castell de Miravet. Els tres artistes convidats interpretaran algunes de les cançons més destacades del seu repertori, però ho faran acompanyats d’una formació musical creada de forma expressa pel festival i formada íntegrament per músics ebrencs.
El concert començarà a les 21.30 hores amb els tres intèrprets compartint escenari i alternant les seves actuacions durant tota la vetllada. L’organització habilitarà un servei d’autobús a les 20 h i a les 24 h per accedir i sortir del castell. El festival Riu de Veus forma part de les accions de dinamització cultural impulsades per l’Agència Catalana del Patrimoni Cultural del Departament de Cultura i l’Ajuntament de Miravet, amb l’objectiu d’apropar el patrimoni monumental a la ciutadania

