L’Ajuntament de Sant Jaume d’Enveja ha emès un comunicat en relació a les incidències que es viuen al municipi pel que fa a la cobertura de telefonia mòbil, especialment les que afecten determinades companyies. Precisament, este problema va ser un dels que el nou equip de govern va situar com una necessitat a resoldre en un termini breu.
Al comunicat, el consistori apunta que, mentre algunes companyies ja han fet la faena i s’han connectat a l’antena per tal de millorar la cobertura al poble (com és el cas de Vodafone i Orange, assenyalen), altres com Movistar encara no han fet la part que els pertoca per tal de millorar la cobertura. Això afecta no només als abonats d’esta companyia, sinó també a d’altres que utilitzen la mateixa xarxa de Movistar per oferir els seus serveis.
El text emès per l’Ajuntament recorda que no entra dins de les competències municipals la gestió de la telefonia: “L’Ajuntament de Sant Jaume d’Enveja NO té cap mena de responsabilitat sobre el funcionament de l’antena de cobertura mòbil ni de la qualitat del servei ofert per les companyies telefòniques”, apunten.
La mateixa nota fa una crida als usuaris d’aquelles companyies que ja han fet el canvi (Vodafone i Orange) que continuen tenint problemes, que els facen saber a l’Ajuntament per traslladar la incidència.
Per contra, demana els usuaris de Movistar i de les companyies que utilitzen esta xarxa, que adrecen les reclamacions a la companyia.
Més informació: La Generalitat convoca les principals companyies de telefonia per abordar els problemes de connectivitat arreu del país