Burger King situarà un nou restaurant a Tortosa, el primer a les Terres de l’Ebre. Segons el Setmanari l’Ebre la parcel·la s’ubicarà al Portal Centre Ciutat, just a l’entrada de Tortosa. El terreny que ha adquirit Burger King té una extensió total de gairebé 3.900 metres quadrats dels quals se n’utilitzaran 800 entre el local, la zona de terrassa i els aparcaments. Tot i això, no es descarta ubicar altres activitats a la resta de parcel·la més endavant.
Meritxell Roigé, alcaldessa de Tortosa: “Avui comptem amb una bona notícia per a la ciutat com és el fet que Burger King ha decidit instal·lar-se al nostre municipi i, per tant, poder disposar d’una nova implantació comercial que reforça el paper de Tortosa com una capital comercial i una capital on aposten les diferents franquícies, els diferents comerços, i, per tant, potenciem també aquest punt que tenim com a ciutat que vol atreure també noves inversions de l’àmbit comercial o de l’àmbit industrial.”
Amb aquest local s’espera que pugui generar fins a 25 nous llocs de treball a més d’ampliar l’activitat comercial de la capital del Baix Ebre. D’aquesta forma cada vegada són més les empreses que aposten pel Portal Centre Ciutat per a establir els seus negocis.
Meritxell Roigé, alcaldessa de Tortosa: “Vull destacar que Burger King s’instal·la al Portal Centre Ciutat, un lloc que vam urbanitzar aquest govern municipal i un lloc que avui ens permet tenir marques de primera qualitat i empreses de primer nivell que fan que atreguin més gent al nostre teixit comercial pel qual apostem i al qual li donem suport.”
S’espera que en les pròximes setmanes es comencin les obres i que en pocs mesos s’obri al públic. Burger King se suma així a les inversions que importants empreses han fet a la capital del Baix Ebre. Entre elles cal destacar la instauració de Florette i Kronospan.