L’organisme CSFF (China International New Media Short Film Festival) de l’Administració Nacional de Ràdio i Televisió del Govern Popular Xinès i altres 58 donants particulars xinesos, han enviat material de protecció per als sanitaris per a l’hospital Verge de la Cinta de Tortosa i per a les Terres de l’Ebre, segons ha fet públic el sindicat CGT, en agraïment a una campanya de donació i assessorament tècnic que va impulsar una treballadora del centre, membre del sindicat, en favor dels hospitals de primera línia de Wuhan -epicentre de la pandèmia- i Shenzen. Està previst que el material arribe en breu. Els mateixos remitents també n’han enviat per a l’Hospital d’Igualada, que fa dies que viu una situació crítica.
A banda d’esta donació, la CGT també explica que ha adquirit mascaretes i altres materials per als professionals de la salut de tot Catalunya, per valor d’uns 16.000 euros, a partir de les donacions de les seccions territorials del sindicat: des de les Terres de l’Ebre s’han aportat 1.000 euros a la causa. “Des de la CGT no ens quedarem de braços creuats mirant com la ineficiència del sistema i la manca de previsió posen en perill els nostres companys i companyes sanitaris i a tots aquells que estan ajudant a salvar vides”, conclou el sindicat en un comunicat.
📣COMUNICAT DE PREMSA❗
La @cgt_ebre anunciem la donació de material de protecció sanitària des de la Xina per a les #TerresdelEbre i alhora que la CGT fa una compra de material sanitari per als hospitals i serveis públics.#Covid_19 #COVID19 #suportmutu #solidaritat pic.twitter.com/lLJdiwFHlj— CGT Terres de l'Ebre (@cgt_ebre) March 30, 2020
La @cgt_ebre ens sumem a la crida feta per la @CGTCatalunya i fem una aportació de 1.000€ per a la compra de material de protecció per als hospitals públics de Catalunya.
Perquè tenim clar que sols el poble salva el poble!!!#solidaritat #suportmutu #Acciódirecta#COVID19 pic.twitter.com/d0IcSSNCGD— CGT Terres de l'Ebre (@cgt_ebre) March 28, 2020