“Es tracta d’un acord que ja es va començar a gestar en reunions anteriors i que avui finalment s’ha tancat, amb l’objectiu d’oferir als empresaris que formen part de l’estació nàutica un instrument molt potent de promoció i comercialització, pel gran nombre de seguidors que busquen productes a través d’ell, aconseguint unes condicions de promoció i comercialització molt avantatjoses pel fet d’anar de la mà de l’EN”, ha afirmat la regidora de Turisme. Rosa Anglés s’ha mostrat satisfeta per la signatura, que deixa palès el fet que La Ràpita ha entrat amb bon peu a la fira B-Travel. “Valorem molt positivament aquest acord i també l’interès que ja des del primer dia copsem per la nostra oferta per part del públic final que ja ha començat a comprovar les propostes dels diferents estands”.

Després d’assistir a Fitur, Turisme de La Ràpita no ha deixat escapar aquesta nova possibilitat de promocionar els actius del municipi en una fira propera, destinada al públic de l’àrea metropolitana de Barcelona, un dels fidels però encara amb moltes potencialitats de créixer. L’Estació Nàutica també hi és present dins de l’estand de Catalunya, promocionant el producte diferenciador que és la badia dels Alfacs i tota la seva àrea de referència.

En la signatura de l’acord van estar presents el president de l’Estació Nàutica, Joan Barberà; l’alcalde de La Ràpita Josep Caparrós, la regidora de Turisme Rosa Anglés i representants d’Atrápalo.

Periodista.
Twitter: @sara_hernandez