La pàgina web compta amb més de dos centenars de botigues, agrupades segons els productes que vénen o serveis que ofereixen. Per aquest motiu els internautes trobaran un menú amb vuit categories: mercat, restauració, salut, turisme, alimentació, compres, estètica i altres. A la vegada, aquestes inclouen el llistat d’establiments per tipologia, on es podrà trobar el nom, l’adreça i el telèfon de contacte. També està creat per ser un portal destinat al turisme, ja que inclou informació de totes les campanyes que duen a terme al llarg de l’any.
L’alcalde de la Ràpita, Josep Caparrós, destaca la importància d’aquest portal web per seguir la línia de treball que s’està fent per potenciar el comerç. “Fem una aposta decidida per un centre comercial a cel obert i que esdevingue el més important del territori. Bàsicament per l’impuls i dinamisme que tenen els diferents empresaris dels comerços i de les diferents botigues del municipi” ha destacat Caparrós.
A més, aprofitant el llançament de la web s’han presentat dos vídeos de difusió del comerç rapitenc.
https://www.youtube.com/watch?v=X2dP2xpvqrM