El sènior masculí del CH Amposta va aconseguir aquest passat cap de setmana la seva novena victòria consecutiva, en aquest cas a la pista del Gavà C per 22-29, i va refermar en lideratge de Tercera Catalana.
El partit va tenir dues cares. A la primera part els ebrencs van cometre moltes errades de llançaments (un total de 14), però en contrapartida la bona defensa ampostina no va permetre als locals avançar-se en el marcador. Als minuts finals l’equip ampostí aconseguia un parcial de 0-4 i arribava al descans amb un clar 7 a 15.
A la represa els ampostins van dominar el partit des del començament i va haver minuts per a tots els jugadors. Si bé el partit no semblava fàcil al començament, l’equip ha demostrat perquè és líder de la categoria i que està molt ben conjuntat tant en defensa com en atac. Els jugadors del juvenil Aaron Buera i Kristian, convocats davant les baixes per aquest encontre, han estat el complement ideal en la primera línia ofensiva.
ALINEACIÓ CH. AMPOSTA: Isra (27 aturades), Blai (2), Jan, Moha (3), Jose (1), Joel, Marc (2), Curro (3), Cosmin, Ferran (8). Kristian (6), Aaron (2), Pau (2).
Entrenador: Pere Margalef