Jesús i Roquetes celebraran aquest diumenge de forma conjunta la festivitat de Sant Antoni. Cavalls i genets seran els encarregats de pregonar la festa pels carrers de les dues poblacions. A les 11.00 h tindrà lloc la benedicció dels animals. Tradició antigament molt arrelada per protegir els animals, molts d’ells peces clau per la subsistència del dia a dia dels avantpassats, sigui com a eina de treball o mitjà de transport. Com a protector dels animals útils per a les feines del camp, se celebren en honor seu gran nombre de festes populars relacionades amb ells, per tal d’obtenir la fertilitat dels animals i dels aliments, i la seva purificació.
Continuarà la matinal festiva en la degustació de les típiques baldanes i coquetes. La part musical anirà a càrrec del grup de Gralles i Tabals de Jesús i de l’Escola de Música ‘Lo Canalero’ i Rondalla. Tots aquests actes tindran lloc a la partició dels dos termes, a la carretera de Jesús a Roquetes. El públic assistent podrà gaudir també d’activitats organitzades per Ebre Agility.
L’acte es organitzat per l’EMD de Jesús, l’Ajuntament de Roquetes, la Secció de Festes de Jesús i el Patronat de Festes de Roquetes.