L’Ebre Escola, en partit de recuperació, disputat ahir divendres, va vèncer a Corbera (0-3). Amine, sobre la mitja hora, Cirera a la segona meitat i Arnau Beltran, ja en la reta final del duel, van marcar.
Els corberans, minvats per tots els casos de covid viscuts darrerament, van aguantar com van poder acusant sensiblement les baixes de tot el seu entremat ofensiu, Jordi López, Arnau i Quique.

