El candidat del Partit Demòcrata per les Terres de l’Ebre (PDeCAT), Carles Luz, ha assegurat en una entrevista a Canal Terres de l’Ebre que Catalunya no aconseguirà la independència si el país i les institucions no són fortes i ara, diu, “s’han debilitat”. El també alcalde de Gandesa ha passat pel programa l’Ebre al Dia, des d’on ha manifestat que si surt escollit diputat treballarà “per reivindicar el món rural des del Parlament”.
El candidat demòcrata reivindica “l’estratègia del seny i el diàleg” amb l’Estat que defensa el seu partit davant l’estratègia de confrontació intel·ligent que planteja Junts per Catalunya. I afegeix que és Esquerra qui ha comprat el discurs moderat del PDeCAT.
Luz diu que treballarà per atreure empreses a partir de millorar les infraestructures, però al mateix temps reivindicant els valors naturals del territori i el món rural.
Carles Luz serà el número 2 de la candidatura del Partit Demòcrata per la demarcació de Tarragona, al darrere del cap de cartell, l’ex-regidor de Reus Marc Arza.