Les dades que publica aquest dimecres el Departament de Salut de la Generalitat a través dle portal dadescovid.cat constaten un notable descens de contagis i de l’índex de rebrot de la covid-19 a la Regió Sanitària de les Terres de l’Ebre.
Salut només ha sumat aquest dimecres 6 positius i no ha registrat cap nova defunció després d’haver-ne comptabilitzat un total de 8 en només cinc dies, del divendres 27 de novembre al dimarts 1 de desembre. El nombre total de morts es manté en 118.
Els casos confirmats acumulats s’eleven a 5.294, dels quals 5.061 ho han estat a través de proves PCR o test antigènic ràpid. La velocitat de propagació del virus se situa en 0,82 (tres centéssimes més que dimarts) mentre que el risc de rebrot ha baixat en 14 punts les últimes 24 hores i se situa en 147.
Segons les dades oficials facilitades aquest dimecres per Salut hi ha 38 persones hospitalitzades per contagis (dos menys que dimarts). Pel que fa a les dades d’ingressats a l’UCI, recordem que Salut ha deixat de publicar-les per regions i només aporta la global. A Catalunya aquest dimecres hi ha 449 pacients covid-19 ingressats a les UCI, 5 menys en relació a dimarts.

