Aprofitant el dia radiant, els programes musicals van encetar la programació punxant a l’exterior de l’Església Nova, entre vermuts i parades de llibres i discos. A l’hora de l’aperitiu, va ser el torn del programa de música reggae de Ràdio Ràpita, Top Rànquing, que al mateix temps són els organitzadors d’esta festa.
Ja fa quasi tres anys que Top Ranking va començar a difondre la cultura rastafari per la Ràpita, no només per la ràdio sinó també des del carrer, amb festes i esdeveniments que organitza la seva associació cultural i als que sempre acudeix la seva fidel legió de fans.
Fins les 12 de la nit, van passar per les ones de ràdio Ràpita col·laboradors, locutors i punxa-discos d’altres emissores del territori, com Tere Giné de la Plana Ràdio i Jaume Borja de Radio Flaixbac. A la nit, la festa va seguir amb més música en viu i en directe.

