L’Executiva regional de la Federació de l’Ebre d’Esquerra Republicana rebutja les falsedats i difamacions que se li van fer des del Ple de l’Ampolla.
L’Executiva regional de la Federació de l’Ebre d’Esquerra Republicana de Catalunya mostra el seu desconcert davant un manifest ple de falsedats i difamacions presentat i llegit al saló de plens de l’Ajuntament de l’Ampolla el passat 3 de març, amb la complicitat del mateix alcalde, i manifestem que:
1. Rebutgem les mentides i difamacions fetes en el manifest esmentat. L’hem posat a disposició dels serveis jurídics del partit per emprendre les accions legals oportunes contra les persones que l’han impulsat, i per defensar l’honorabilitat política dels integrants de l’Executiva de la Federació de l’Ebre d’Esquerra Republicana de Catalunya.
2. Ni la Federació de l’Ebre d’Esquerra Republicana de Catalunya està vinculada a cap perfil anònim, ni hem mostrat mai cap suport a les afirmacions que es puguin fer des d’un perfil anònim a les xarxes socials. Ben al contrari, des d’Esquerra Republicana a les Terres de l’Ebre seguirem, com sempre, mostrant el màxim respecte a tota la ciutadania, perquè creiem que totes les forces polítiques tenim la responsabilitat de contribuir a la millora de la nostra comunitat, i de fer-ho respectant les legítimes discrepàncies que els diferents grups polítics puguin tenir.
3. Volem destacar que aquest manifest ple de falsedats, se suma a altres actuacions i actituds de Junts per l’Ampolla que només s’entenen per una voluntat de desviar el focus d’atenció de les diverses entrades d’agents de Mossos d’Esquadra en la investigació de casos de presumpta corrupció que afecten a l’Ajuntament de l’Ampolla.
4. L’única intervenció que la Federació de l’Ebre d’Esquerra Republicana ha fet a l’Ampolla en els darrers temps ha estat donar suport a un regidor del grup Millorem l’Ampolla davant un episodi d’insults i amenaces que va patir de mans d’uns ciutadans. Lamentem que, davant les amenaces i agressions verbals que ha patit un regidor de l’Ajuntament pel fet de ser regidor –no pas per temes personals aliens a les tasques de regidor–, l’alcalde del municipi no li hagi expressat cap mostra de suport. Al contrari, l’alcalde ha optat, de forma inaudita, per qüestionar el regidor i posar-se al costat de l’agressor.
5. Reiterem el nostre suport a David Cervera davant les agressions rebudes, que només pretenen coartar la seva tasca en defensa de la transparència a l’Ajuntament i la millora de la vida dels seus conciutadans. Fem extensiu el nostre suport a la resta d’integrants del grup municipal Millorem l’Ampolla.
L’Ampolla té unes condicions òptimes perquè la qualitat de vida dels ampolleros i les ampolleres sigui immillorable, perquè les noves generacions tinguin més i millors oportunitats de futur per desplegar el seu projecte de vida al poble i perquè es pugui fer en un context de màxim respecte per a tothom. Aquest és el repte i el compromís pel qual treballem la gent d’Esquerra Republicana de Catalunya.