Donant classe d’anglès. A la dreta tinc el Pere Mas. Té capacitat, però està desmotivat. Se passa la tarda enganxat al mòbil o a la videoconsola. Està picat amb els seus pares perquè l’obliguen a anar a l’insti. A més la setmana passada va ser el seu aniversari i no li van comprar l’iphone que tant anhela. Amb prou feines es treurà l’ESO, però no el preocupa: seguirà el negoci familiar. A la dreta hi ha l’Abu. És de Mali. Acaba d’arribar i no té ni papa d’anglès, però escolta amb la màxima atenció.
De resistència va sobrat: ha passat l’últim any de la seva curta vida caminant pel desert i treballant per a seguir caminant
Cal tenir molta resistència per aguantar tota una classe sense entendre un borrall, però de resistència va sobrat. Ha passat l’últim any de la seva curta vida caminant pel desert i treballant per a seguir caminant. Ara fa un mes va sortir d’Alger dalt d’una pastera i va fer cap a les costes de Mallorca. L’han acollit a un centre on podrà romandre fins als 18 anys. Però el més problable és que als 16 desaparegue per a posar-se a treballar. La seva família no té cap negoci. De fet, ell és el ‘negoci familiar’. Hi han dipositat totes les seves esperances, i estalvis. Potser algun dia els podrà dur a Europa.

