L’Ajuntament del Perelló ha posat en marxa el projecte per donar resposta a la demanda creixent del turisme d’autocaravanes. I ho ha fet engegant l’urbanització i enjardinament d’una superfície de 2.038 m, situada al costat de la zona d’equipaments municipals i molt proper al nucli urbà. L’àrea conformarà un total de 16 places d’aparcament, una plataforma per al buidatge d’aigües grises i negres, born per al servei de buidatge, neteja dels dipòsits i connexió d’aigua potable, a més de contenidors de brossa per fraccions. La inversió s’ha adjudicat per un import de 192.934,50 euros.
Amb aquesta acció es pretén atraure aquest tipus de turisme al nucli perellonenc i descentralitzar-lo de la costa i de les platges. Una iniciativa que, des del consistori, es veu com una «bona oportunitat per a donar a conèixer tot el potencial turístic i gastronòmic que durant tot l’any es pot gaudir al Perelló, desestacionalitzant així el turisme estrictament dels mesos més estivals».

