Amb l’entrada a la fase 1 de desescalada de la pandèmia del coronavirus, aquest dijous s’ha reobert a Deltebre el mercat ambulant amb les parades de venda de productes frescos i d’alimentació. L’Ajuntament de Deltebre recorda que cal seguir les instruccions dictades per les autoritats sanitàries i ser el màxim curosos per evitar la propagació de la pandèmia.

