L’Ajuntament d’Amposta ha iniciat el procediment administratiu per a la revocació de la llicència d’activitat d’un local d’oci del municipi després de constatar diverses incidències i problemàtiques relacionades amb el seu funcionament i molèsties veïnals.
Tal com assenyalen des del consistori per mitjà d’una nota de premsa, “amb l’objectiu de garantir el benestar dels veïns i veïnes de la zona i mentre es tramita l’expedient administratiu corresponent, el consistori ha decretat el tancament cautelar de l’establiment, situat a la carretera Simpàtica d’Amposta”. Aquesta mesura temporal té com a finalitat evitar la continuïtat de les molèsties detectades i s’ha adoptat després de les actuacions de seguiment i control efectuades pels serveis municipals i la Policia Local.
El consistori recorda que la revocació de la llicència “seguirà la tramitació legal establerta i garantirà en tot moment els drets de les parts implicades, igual com ja s’ha fet per part d’aquest govern en altres tancaments de locals problemàtics. Mentrestant, la mesura cautelar es mantindrà vigent amb la voluntat de preservar l’interès general i minimitzar les afectacions a l’entorn”.
L’Ajuntament d’Amposta “reitera el seu compromís amb la convivència ciutadana i la protecció de la qualitat de vida dels veïns i veïnes del municipi”, conclou el comunicat.

