Els visitants van quedar-se amb deu als 20 minuts, per una expulsió rigorosa d’Enzo. L’Aldeana es va avançar amb un golàs de Thomas. Però el Batea, que no va perdre la cara al partit, va empatar arran d’una falta transformada per Vilanova. A la represa, Thomas va fer el 2-1 i el Batea va reaccionar amb un penal que fou fora de l’àrea i que va suposar la segona targeta a Jonatan. sergi Auré va aturar el penal. del 2-2 es va passar al 3-1, amb un penal que va convertir Toni. I al final, Aleix faria un gran gol que va ser el 4-1. El marcador final va ser massa bultat. Però una victòria que retorna a l’Aldeana al grup capdavater en ser la tercera segioda. el Batea ha perdut els dos darrers partits, però segueix sent un dels líders. Versiano ha estat baixa per als locals mentre que Paul, per lesió, no va poder jugar amb els de Chema.

