El passat dissabte va servir a la Ràpita per crear sinèrgies gastronòmiques, turístiques i comercials a través de la Diada del Llagostí. Fins a catorze establiments van cuinar diferents plats amb aquest crustaci que van oferir-se al Pavelló Firal on centenars de persones s’hi van aplegar.
Les jornades no només serveixen per posar en valor la gastronomia sinó per crear un pack turístic on puguin anar lligades totes les possibilitats que ofereix el municipi costaner.
A dia d’avui han entrat a la llotja de la confraria rapitenca unes 23 tones, de les quals 3.000 quilos el passat mes d’octubre, de manera que es tancarà l’exercici amb una xifra de captures d’unes 30 tones, el que equival a una temporada mitjana.
https://youtu.be/QKXyBPWJzUg

