Alfons Montserrat, alcalde d’Alcanar, es mostra “molt decebut per la manera de fer política de l’oposició, ja que fa bandera verbal de la transparència però no la trasllada a l’àmbit dels fets. La CUP, que va promoure aquesta fiscalització, i de la qual esperàvem que fos una força regeneradora, ha acabat fent el mateix que la resta de partits”.
https://www.youtube.com/watch?v=ISXe_HGqU4A&t=4s

