“Ho farem a través del Sant Joan de Déu. Es tracta de contractar un clínic pediàtric que capti tots els nens d’arreu d’Espanya, dels diferent hospitals i es creï un registre obert perquè tots els científics puguin tindre accés a aquestes dades per aconseguir que aquestes dades es traslladin al registre internacional per poder-les compartir arreu del món amb la resta dels científics” ha apuntat Noèlia Canalda, presidenta de la fundació.
A més ha remarcar que és molt necessari, ja que actualment “està tot molt dispers” i no hi ha un registre comú que confirmi quants de casos hi ha. Això és el que hem d’aconseguir perquè un dia podem formar part d’un assaig clínic”, ha remarcat.

