El president del Consell Comarcal del Baix Ebre, Daniel Andreu, acompanyat pel conseller comarcal i president de Baix Ebre Innova, Josep Antoni Navarro, ha inaugurat aquest cicle de seminaris tot remarcant l’èxit de participació que ha tingut aquesta primera convocatòria. Andreu ha animat els joves empresaris i emprenedors a aprofitar aquesta oportunitat formativa per posicionar-se millor en les xarxes socials i guanyar competitivitat.
La directora de l’Institut Internacional per a la Investigació de la Societat de la Informació i el Coneixement i especialista en màrqueting digital, Montserrat Peñarroya, imparteix el primer seminari que consisteix en un taller pràctic de creació d’un pla d’estratègic en e-marquèting.
Aquest cicle, que s’imparteix al Viver d’Empreses i Centre de Negocis Baix Ebre Innova, de Camarles, pretén fomentar entre les empreses de la comarca la creació d’una estratègia empresarial online competitiva i innovadora amb l’objectiu d’incrementar vendes i crear llocs de treball en un futur.
Els set seminaris programats, a càrrec de les expertes en màrqueting digital Montserrat Peñarroya i Helena Casas, van des de creació de llocs webs amb wordpress fins aprofundir en el món de les transaccions comercials a internet passant per l’endomàrqueting o les xarxes Instagram i Pinterest, com a eines d’atracció de clients. Un dels seminaris inclòs en el cicle ‘Guanya visibilitat a la xarxa’ tracta exclusivament sobre el CRM (Customer Relationship Managament), una eina clau de gestió que permet que les empreses puguin gestionar correctament la seva bases de dades de clients, fer-ne seguiment i realitzar accions de promoció i fidelització.