Segons han explicat alguns dels usuaris que viatjaven al comboi, en un moment donat han vist caure un cable elèctric de la catenària, just en el moment que el tren ha quedat aturat. Era al voltant de les 8.30 i s’hi han quedat durant una bona estona. Concretament, durant més de dos hores i mitja. El temps que han necessitat els tècnics d’Adif per resoldre la incidència i que el tren pogués reprendre la circulació.
A diferència de l’anterior ocasió, aquesta vegada els viatgers no han pogut baixar a les vies i dirigir-se caminant fins a un punt on puguessen ser recollits per autobusos i acabar el viatge per carretera. Segons la plataforma Trens Dignes a les Terres de l’Ebre i el Priorat, aquest “segrest” s’explica perquè la companyia ha volgut evitar una nova imatge de gent caminant per damunt les vies i havent de ser rescatada pels equips d’emergències. L’entitat ciutadana adverteix que n’estan farts i en responsabilitza Adif i Renfe de manera directa, i al departament de Territori i Sostenibilitat, per ser “còmplices” de la situació en acceptar incloure els retards als horaris.
Precisament, el conseller Josep Rull feia aquest matí una compareixença juntament amb les entitats municipalistes per anunciar les accions per reclamar la millora de la xarxa de Rodalies. El dirigent ha exigit a Foment el traspàs complet de la infraestructura i el servei perquè la puga gestionar la Generalitat.
https://www.youtube.com/watch?v=ssmD0-FDVF8&feature=youtu.be