L’Ajuntament de Móra d’Ebre ha integrat una nova funcionalitat dins de l’app eAgora que permet a la ciutadania reportar incidències que es detecten a la via pública de manera directa, fàcil i ràpida. Amb aquesta nova secció, qualsevol persona pot notificar problemes relacionats amb mobiliari urbà, parcs infantils, sistemes d’il·luminació i altres desperfectes, millorant així la comunicació i la resposta municipal.
El funcionament és senzill: l’usuari obre l’app, selecciona la categoria d’incidència, adjunta una o diverses fotos del problema i, si vol, pot afegir una descripció. La plataforma detecta automàticament la ubicació del problema mitjançant geolocalització, facilitant que els serveis municipals puguin actuar amb rapidesa i precisió. A més, la ciutadania pot fer un seguiment de l’estat de la seva incidència i rebre notificacions sobre la seva evolució fins a la resolució final.
En només una setmana des de la seva posada en marxa, l’aplicació ja ha rebut diversos informes d’incidències que afecten el mobiliari urbà, parcs infantils i sistemes d’il·luminació al municipi
En només una setmana des de la seva posada en marxa, l’aplicació ja ha rebut diversos informes d’incidències que afecten el mobiliari urbà, parcs infantils i sistemes d’il·luminació al municipi, demostrant la gran utilitat i participació dels veïns.
L’alcalde de Móra d’Ebre, Rubén Biarnés, ha volgut agrair públicament la col·laboració ciutadana: «Volem donar les gràcies a tota la ciutadania per la seva implicació activa en la detecció d’incidències. Aquesta eina digital que l’Ajuntament ha demanat activar a l’app afavoreix que els serveis municipals coneguin de primera mà els problemes que afecten el nostre poble i puguem resoldre’ls amb més eficàcia. La col·laboració ciutadana és clau per fer de Móra d’Ebre un municipi més habitable, cuidat i que millori contínuament».
Per a més informació o per descarregar-se l’app, podeu visitar el web municipal o la pàgina oficial de eAgora.

