L’Ajuntament de l’Ametlla de Mar ha fet un balanç molt positiu dels resultats donats pel servei de neteja durant els mesos d’estiu, servei que es va reforçar a finals del passat mes de juliol amb personal i maquinària. Enguany, a la tasca que fa habitualment l’equip de quatre operaris de neteja i una màquina agranadora amb dos operaris, es va complementar durant els mesos d’estiu amb una hidronetejadora recentment adquirida de dilluns a diumenge mati i tarda, un aspirador elèctric de lloguer de dijous a dilluns a la tarda i amb dos operaris de neteja de carrers més.
A més a més, l’Ajuntament també va incrementar la inversió en hores treballades pels operaris municipals i va engegar una campanya de sensibilització a les xarxes socials, promocionant el bon ús de papereres, contenidors i apel·lant al civisme de ciutadans i visitants.
El 15 de setembre va finalitzar el lloguer de l’aspiradora elèctrica i el 31 d’agost el contracte temporal dels dos operaris contractats a l’estiu. Jordi Martí, regidor de Serveis i Manteniment, s’ha mostrat, “molt satisfet dels resultats del servei, tot i que continuarem treballant fins a aconseguir millors resultats. S’ha de posar en valor el treball que es fa no només per tenir el poble net, sinó també les urbanitzacions. Estem treballant molt per a transmetre una bona imatge al turista”.
L’ajuntament també va reforçar la brigada de Medi Ambient que s’encarrega de reforçar el servei de neteja a les urbanitzacions i de recollir aquelles deixalles que no es dipositen correctament en els contenidors, passant dues vegades al dia, en lloc d’una com es feia en anys anteriors.