Els Bombers van treballar ahir diumenge en el rescat a Alfara de Carles d’una excursionista ferida en ser colpejada per una pedra de grans dimensions que ha caigut, mentre amb un grup feien la ruta de Mont caro- Territori Panxampla- les gubies de la Vall Figuera. L’avís va ser rebut a les 11:38 hores.
L’operació va requerir de l’activació de l’helicòpter dels mitjans aeris de la Generalitat (MAER) amb la unitat conjunta de rescat dels bombers, amb efectius Grup d’Actuacions Especials i un metge del Sevei d’Emergències Mèdiques (SEM), a més de dues dotacions de suport.
“Hem accedit fins a la ferida, hem fet la primera atenció i l’hem immobilitzada al matalàs d’aire per fer el gruatge des de #MAER. Un cop finalitzada l’extracció, hem traslladat l’excursionista fins a l’hospital Verge de la Cinta, a Tortosa, on s’esperava el SEM”, informen des del cos.