El càmping resort TAIGA Delta de l’Ebre, antic Ampolla Playa, ha presentat les seves últimes novetats de l’establiment per a aquesta temporada durant una roda de premsa en què ha comptat amb la presència d’associacions i negocis locals, així com de l’alcalde, Francesc Arasa.
La companyia ha realitzat una important inversió en la modernització de les instal·lacions i la creació d’una zona per a vianants amb nous allotjaments familiars amb terrasses davant del mar, destacant la gran novetat de la temporada, les tendes i allotjaments glamping, amb jardí privat i mobiliari per relaxar-se. A la seva lleugeresa i disseny en materials respectuosos amb el medi ambient i decoració càlida i minimalista enamora els clients amb ganes de sentir l’aventura en plena natura. I amb els avantatges de s’hi suma el poder dormir en un matalàs de qualitat prèmium i gaudir d’intimitat, amb bany propi. A més, es potencia i optimitza l’espai dedicat a l’experiència del client i les activitats amb una nova zona esportiva, un club infantil i una gran aposta per les mascotes, que tenen el seu propi lloc d’oci al càmping.
Per a aquesta primera temporada sota la nova marca, TAIGA Delta de l’Ebre té previsió d’assolir un volum d’ocupació de 100.000 clients.
Agustín Medina, soci directiu de TAIGA, es motrava “molt content d’haver presentat les últimes novetats del camping resort TAIGA Delta de l’Ebre acompanyats per l’alcalde de l’Ampolla i algunes de les associacions i negocis locals més importants de la zona. A TAIGA volem potenciar el turisme de qualitat i en connexió amb l’entorn que impulsi tota la comarca, per això continuarem treballant per desenvolupar una experiència de client única tant dins com fora del càmping”.
Una renovació sostenible
El despatx especialitzat en disseny de càmpings, Tematic Arquitectura, ha implementat diverses accions per exercir el menor impacte possible en l’entorn. Entre elles, destaca la reutilització dels allotjaments i edificacions prèvies, l’absència de cimentació i la implementació d’elements prefabricats, així com el reciclatge de materials per a nous usos en aquest procés i el disseny de noves tendes glamping. Alhora, s’ha utilitzat vegetació autòctona així com materials sostenibles, amb la previsió de la instal·lació de plaques solars. També s’ha reduït la circulació de cotxes al càmping amb una nova zona per a vianants i potencia l’ús de bicicletes, tant dins com fora de l’establiment, posant aquests vehicles a disposició de tots els seus clients.
En l’àmbit gastronòmic, dins del camping resort Delta de l’Ebre, també propietat de TAIGA, es troba un dels millors restaurants de tota la zona, el BAMA Beach Club, on es poden degustar plats tradicionals amb producte de proximitat, com arrossos, paelles, fideuà o marisc.
50 llocs de treball i relacions amb l’empresariat local
TAIGA Delta de l’Ebre ha cobert al voltant de 50 llocs de treball en la gestió de l’operativa del camping resort i el restaurant BAMA Beach Club en temporada alta.
Amb el focus en l’entorn i les oportunitats d’oci que brinda cada ubicació, la marca posa especial èmfasi a desenvolupar connexions amb els petits empresaris locals per convertir els seus càmpings en la porta per descobrir la destinació de la forma més autèntica. Tot per oferir experiències personalitzades per als seus clients. Entre les activitats promogudes per TAIGA, en col·laboració amb empreses locals com Bahía, destaca l’excursió en vaixell per descobrir com es fa la pesca d’ostres. Destaquen també el birdwatching, que consisteix a observar espècies d’aus tan dispars com flamencs o martinets, o la visita a les platges i cales de la Costa Daurada.
També són molt populars les activitats nàutiques, com les sortides en caiac o en paddle surf, l’experiència de nedar entre enormes tonyines de la costa del Delta o les rutes en bicicleta pels voltants del càmping.
Sobre el grupo TAIGA
TAIGA dóna nom a la marca i al grup gestor dels establiments que conformen la seva oferta actual de Campings Resort a Espanya. La companyia deu el seu origen a un grup d’empresaris amb gran bagatge i experiència en el sector del càmping que, des del 2019, es troba immers en la transformació del mercat.
La marca TAIGA neix el 2024 com a resultat d’aquest procés d’innovació i professionalització de l’operativa, amb la voluntat de liderar la gestió de Campings Resort a la Península Ibèrica. L’objectiu és incorporar a la seva gestió nous establiments en destinacions turístiques d’Europa amb gran potencial i sota un mateix estàndard de qualitat.