“Som nens de poble, aquí l’estiu és genial. Entre joc i aventura és lo nostre estat natural. Si ets del carrer, ets de la colla, és igual quina edat tens. Les iaies mos donen paga com si fos algo dolent”. Així sona el rap que canten els xiquets de Flix.
Després de l’èxit que van tenir amb el videoclip d’hivern, ara tornen amb la versió d’estiu. El vídeo que va començar sent la publicitat d’una botiga de roba infantil es va convertir en una reivindicació de com és viure als pobles sent un xiquet. La iniciativa va nàixer de Lydia Beltri, una amiga de Clàudia Botello, propietària de la botiga ‘Fins la Lluna’.
En aquesta versió d’estiu, que no deixa de ser un anunci publicitari per promocionar la roba, els xiquets flixancos salten, ballen i juguen mentre canten “Som nens de poble i hem vingut a jugar”. El camp, el bosc o a sobre d’un tractor són alguns dels espais en què es poden veure els xiquets disfrutar de l’estiu. Aquest cop, el videoclip fins i tot compta amb la participació de Joel Díaz, ja que va parodiar la versió d’hivern al programa ‘Zona Franca’ de TV3.
La producció del videoclip l’ha fet la micro productora audiovisual ‘Lupini & Ratini’, creada per la mateixa Lydia Beltri, també de Flix. Amb només un dia, la tornada de “Som Nens de Poble” ja compta amb més de 2.000 visualitzacions a Youtube.