La Unitat d’Investigació d’Amposta dels Mossos d’Esquadra, amb la col·laboració de la Policia Local d’Ulldecona, van desmantellar dijous passat una plantació ‘indoor’ de 1.200 plantes de marihuana ubicada en una nau en desús. Els agents dels Mossos s’hi van desplaçar davant de diverses informacions recollides i van veure com una persona sortia de l’interior. En identificar-la van comprovar que tenia diversos antecedents per delictes relacionats amb estupefaents. Davant d’això, van fer que els acompanyés a l’interior de la nau on van trobar-se amb quatre persones més i la plantació, en la qual hi havia instal·lat un sistema de climatització. Alhora, es van localitzar 130 quilos de cabdells de marihuana envassats al buit. Als detinguts, tots ells albanesos d’entre 24 i 35 anys, se’ls va imputar també un delicte de defraudació d’energia elèctrica perquè tenien punxada la llum. Els arrestats van passar a disposició judicial, que va decretar la llibertat amb càrrecs de tots ells.

