El projecte Llibre Lab, amb el suport de la Fundació Carulla, organitza el proper 12 de novembre la Nit del Dia Mundial de les Llibreries. Les Terres de l’Ebre és la regió catalana escollida per a aquesta prova pilot i que s’unirà a la commemoració amb la participació de les llibreries La Irreal i La 2 de Viladrich, de Tortosa, La Romàntica i Guaix, d’Amposta, de Móra d’Ebre la llibreria Bassa i de Móra la Nova, El Núvol.
La presentació de l’esdeveniment s’ha dut a terme al Museu de Tortosa en el marc de la Capital de la Cultura catalana, on hi han participat l’alcaldessa del municipi, Meritxell Roigé, el primer tinent d’alcalde i regidor de cultura, Enric Roig, i Teresa Aragonés i Albert Pujol, impulsors del projecte Llibre Lab.
Durant la nit del 12 de novembre les llibreries acolliran gran varietat d’activitats, totes elles lligades al Dia Mundial de les Llibreries, com ara un vídeo mapping, microteatre, música popular i màgia de proximitat entre d’altres, gràcies a la col·laboració d’artistes del territori, que han adaptat les actuacions a les instal·lacions de les llibreries.
Per poder participar és necessari escollir una de les 6 llibreries que formen part d’aquesta experiència pilot i comprar un llibre.