Amb l’objectiu de dinamitzar el comerç local i mostrar el valor de la proximitat, l’Ajuntament d’Ascó engega la campanya #tuetselregal aquest cap de setmana, 5 i 6 de desembre.
La vila d’Ascó enguany prepara un Nadal diferent, un Nadal on més que mai els comerciants volen premiar la fidelitat dels clients i fer una crida a mantenir en vida el comerç local. D’aquesta voluntat de l’Ajuntament d’Ascó i del comerç del municipi neix la campanya #tuetselregal. Així una quarantena de comerços repartiran més de 15.000 rasques de Nadal entre els seus clients, des d’aquest cap de setmana fins al 6 de gener. Els rasques premiats comptaran amb 5 euros a bescanviar al comerç local entre el 7 de gener i el 27 de febrer.
“Vivim una situació de pandèmia que ha estat un cop molt fort pel comerç local, però també ens ha fet donar compte de la importància de les relacions humanes i d’estar connectats amb el nostre entorn. Ara més que mai, el nostre comerç necessita dels veïns i veïnes per tirar endavant i des de l’Ajuntament també volem estar al seu costat, al costat del teixit empresarial d’Ascó”, subratlla Miquel Àngel Ribes, alcalde d’Ascó.
La campanya, pretén sensibilitzar i dinamitzar el comerç local. “Els nostres comerços han estat al peu del canó quan la pandèmia els ho ha permès, sempre al costat de la clientela; per tant, han estat el nostre regal durant la pandèmia. Nosaltres, les clientes i clients, per altra banda, també som el seu regal i per això aquest lema que serveix per tots dos col·lectius. Volem crear consciència de la importància de comprar a casa: genera economia i ocupació local, redueix la petjada en el medi ambient, crea vincles socials i manté viu el poble”, afegeix Carolina Baiges, regidora de Promoció Econòmica.