Quart dia de recerca de l’avioneta desapareguda el passat dimarts al vespre quan sobrevolava el mar davant la costa del delta de l’Ebre. L’operatiu està format per una avió CN-235 –equipat amb sensors i càmeres de detecció en altura- així com un helicòpter de salvament del Servei Aeri de Rescat de l’exèrcit de l’aire espanyol amb bussos especialitzats en tasques d’auxili. Els efectius de Salvament Marítim es mantenen a l’espera, després d’haver-se retirat aquest dijous. Les tasques se centren en una zona a 40 milles nàutiques de la costa, el punt on s’hauria perdut el contacte amb l’aeronau que es dirigia a l’aeroport de Reus des d’Eivissa. L’estat de la mar, força alterada pel temporal, complica força la recerca, segons fonts estatals.
L’avió, un Piper Seneca amb matrícula EC-HCA, color groc, va sortir dimarts al matí des de l’aeroport de Reus a dos quarts de dotze amb rumb a Eivissa, recorrent 250 quilòmetres. Va aterrar a l’illa cap a les 12.30 i va romandre a terra fins a les 18.15 de la tarda, quan va tornar a enlairar-se per la pista 06 de tornada a Reus amb dos ocupants a bord. Pocs minuts abans de les set de la tarda es va perdre tot contacte amb l’avió que havia d’haver arribat a Reus poc abans de les 19.30. A l’avioneta hi anaven dos pilots experimentats, un és Marc Francesch, vicepresident de l’Associació de Càmpings de Tarragona i president de Junts per Catalunya a Torredembarra i l’altre és un agent dels Mossos d’Esquadra.