Victòria balsàmica i necessària del Club Volei Roquetes, que aconseguia la primera victòria lluny del pavelló roquetenc a la pista de l’Aula per 1 set a 3. Un triomf que els permet deixar el fanalet vermell de la classificació en detriment del Barberà.
A la setena ha anat la vençuda per al Club Voleibol Roquetes, que va aconseguir la primera victòria fora de casa de la temporada a la pista de l’Aula, derrotant-los per 1 set a 3. Els nois de Llorenç Vericat van poder resoldre un primer parcial molt disputat i que finalment caia de part dels ebrencs per 27 a 29. A la segona mànega igualaven el partit els barcelonins imposant-se per 25 a 15.
El tercer i quart quarts s’imposava l’encert ofensiu dels del Baix Ebre que podien desnivellar el partit amb dos parcials idèntics de 20 a 25, un fet que havien acusat en les jornades precedents. Victòria balsàmica que els permet abandonar la cua del grup situant-se ara mateix emparellats a cinc punts amb l’Aula i superant al Barberà per un punt de diferiència.
Era un partit vital per les aspiracions del Roquetes per intentar mantenir la categoria on s’estrenen enguany. Dissabte vinent a partir de les 18:30 hores de la tarda intentaran encadenar dos victòries, per primer cop aquesta temporada, amb un test exigent davant el tercer classificat de la categoria, el Club Natació Sabadell. Els sabadellencs encadenen tres victòries de forma consecutiva després d’haver-se imposat a l’Olot per 3 a 0 en la passada jornada.