El Ginestar va guanyar l’Arnes i, a manca de dues jornades, depèn d’ell per al play-off d’ascens. ha de rebre l’Ebre Escola i el Tivenys. Si guanya els dos partits, entrarà entre els quatre primers. No obstant, cal saber que passa amb la impugnació del partit que ha fet l’Ebre Escola del que va jugar a Vilalba. No obstant, segons Poley, del Ginestar, “si és un tema de no estar al dia de despesa federativa, els punts perduts contra el Vilalba ens els haurien de donar a tots”.
El partit Ginestar-arnes es va resoldre a la segona meitat. Els locals van avançar-se en el marcador. Però, acte seguit, van empatar, amb gol de Miquel. De falta, Carlos va marcar el 2-1. l’Arnes va tenir l’ocasió amb un penal que Manero va enviar al travesser. Del 2-2 es va passar al 3-1 i en els darrers minuts, amb espais, els ginestarols van sentenciar amb el 4-1.

