Dura derrota la que va encaixar diumenge al migdia la Rapitenca davant el colíder Vista Alegre que s’imposava per zero gols a dos. Malgrat encaixar la primera derrota al municipal de la Devesa, els mariners van fer mèrits suficients per no encaixar la desfeta, enviant una rematada al travesser i reclamant un possible penal sobre Àlex Forés. Un partit marcat per la polèmica arbitral.
Veure per creure. La Rapitenca va encaixar la primera derrota al seu camp davant un Vista Alegre molt efectiu, que en les dos úniques rematades de cert perill a porta va aconseguir els dos gols que li van valer els tres punts.
Per contra els davanters rapitencs van tenir la pólvora mullada després de crear un reguitzell d’ocasions, davant les bones intervencions del porter Tomàs, el millor jugador visitant sobre el terreny de joc, i els pals van evitar que els rapitencs es posessin per davant al marcador.
Un partit que va tenir polèmica arbitral, quan a les acaballes del primer temps i amb l’empat a zero al marcador, una pena màxima comesa sobre Àlex Forés era castigada amb targeta groga al davanter mariner. Una jugada que va causar indignació a la parròquia local.
La entrada de Dilla a l’inici del segon temps va servir per reactivar la línia ofensiva dels de la Devesa, que van acorralar al Vista Alegre amb nombroses ocasions de gol.
Ja amb el partit trencat i en temps de descompte, en una falta a la frontal de l’àrea el conjunt visitant aconseguia el gol de la sentència. Una derrota però que no preocupa a l’equip que mirarà de revertir la dinàmica en el proper desplaçament a Tàrrega diumenge vinent.
La classificació:
La Rapitenca cau a places de descens directe a segona catalana amb només dos punts, situat en quinzena posició. Per dalt continuen intractables en aquest inici de campionat el Viladecans, Vista Alegre i Mollerussa que han sumat els nou punts en joc. Les altres places de descens són per al Balaguer, Lleida Esportiu B, Tàrrega i Gavà, que tanca la taula amb un sol punt.