Cop sobre la taula de les Juntes de Personal de l’hospital Verge de la Cinta de Tortosa i l’Atenció Primària Terres de l’Ebre. Coincidint amb la visita de la consellera de Salut, Alba Vergés, diuen que ja n’hi ha prou d’anàlisis i estudis i que calen més accions concretes. Demanen que se solucione la manca de professionals sanitaris tant en hospitals com en centres d’atenció primària per reduir la càrrega assistencial i millorar l’atenció.
Una presa de pèl. És com defineixen l’actual política sanitària catalana els representants de les Juntes Personal de l’Hospital de Tortosa Verge de la Cinta de Tortosa i l’Atenció Primària Terres de l’Ebre. Coincidint amb la visita de la consellera de Salut, Alba Vergés, li han exposat les seues demandes. Un esforç continuat i fins i tot torns doblats que poc marge deixen per la recerca són algunes de les conseqüències directes de la falta de facultatius especialistes i d’altres categories que, atribueixen, a una manca d’inversió i d’estabilitat contractual en els darrers anys. Des de les Juntes de Personal també recorden la necessitat d’augmentar places MIR.
Demanen també passar de la planificació a la concreció també en les actuacions anunciades al Verge de la Cinta per ampliar les instal·lacions i l’aparcament.
El personal sanitari també pregunta en quin punt està la creació de l’empresa Salut Ebre.

