Victòria clau de l’Ascó davant el Palautordera per 36 a 30. Era vital el triomf, ja que s’enfrontaven dos equips que no tenen la permanència assegurada. Les asconenques amb aquest resultat se situen cinquenes per la cua, una posició que pot portar aparellat el descens si es produeixen compensacions. D’aquesta situació, tampoc està està salvat l’equip palauenc, que s’asseguraria la permanència si baixen quatre equips.
D’altra banda, el Perelló va guanyar còmodament al coer i ja equip ja descendit, el Sant Esteve Sesrovires per 39 a 15. Després d’un parcial de 23 a 7, les de Sasa Jovic va donar minuts a totes les seues jugadores i posar en pràctica noves tècniques per aplicar en futurs partits.
Classificació
En aquesta jornada i avant-penúltima de la lliga es va decidir una tercera plaça de descens, ja que el Vilanova del Camí tot i guanyar el segon classificat, ja no pot atrapar el cinquè per la cua. L’Ascó depèn d’ell mateix per salvar la categoria, ara és onzè amb 24, mentre el Perelló se situa vuitè amb 30.