La tiradora asconenca Sònia Franquet, ha aconseguit ampliar encara més el seu dilatat currículum, en proclamar-se campiona d’Espanya de pistola d’aire comprimit, en una prova celebrada a la població de Lardero.
La catalana s’ha imposat en la prova de deu metres amb un total de 238,3 punts, per davant de la canària Carmen Ceballos amb 235, 3. Ha completat el podi la valenciana Gemma Martínez amb 212,1.
A més, Franquet va formar part de l’equip de la selecció de la Federació Asturiana, amb la que té llicència, que es va proclamar campiona per davant dels combinats català i canari.
D’altra banda, Mykhaylo Borodin va completar l’èxit ebrenc en l’estatal com integrant de la selecció de la Federació Catalana, formant equip amb Francisco Cabrera i Javier Esteban. Catalunya es va imposar amb 286 punts i va compartir podi amb la Federació Madrileña amb 283 i l’asturiana amb 279. En la competició individual el component del Club de Tir Montsià, va ser catorzè.