El Fòrum Gastronòmic de Girona, que aquest 2017 ha augmentat un 30% el seu espai, ha reunit a més de 250 empreses de dels sectors de la distribució, producció d’aliments i begudes, ‘foodservice’ i maquinària alimentària.
La col·lecció artMuria Luxury Innova llançada per artMuria a finals del passat any ha sorprès els visitants de l’esdeveniment amb les seves quatre varietats de mel de taronger: safrà, tòfona blanca, tòfona negra i or.
El dimarts 21, es va realitzar un taller degustació en el qual el xef d’artMuria, Rafel Muria, segon de cuina de l’Atelier de Joël Robuchon, el restaurant de París guardonat amb dues estrelles Michelin, i Laura Vervoort, responsable de rebosteria del mateix restaurant, van realitzar la presentació de dos postres elaborades amb productes apícoles.
Van començar per les postres Delícies de Abella, reconstrucció de bresca de mató amb mel, amb interior de nous pecan i pol·len fresc, gelea reial i sorbet de ‘pa d’abella’ (mel de bosc amb pol·len fresc), tots ells productes Muria Bio.
Seguidament van preparar les postres Cítrics amb Mel, un cremós de llima sudachi amb gelat de mandarina amb mel, bescuit d’avellanes, gotes de mel de taronger amb safrà i gelat de safrà i mel.
La col·lecció artMuria Luxury Innova va optar als Premis InnoFòrum amb la seva mel de taronger amb safrà al gust més original, amb l’estoig d’artMuria a la categoria de packaging més creatiu i amb la seva mel de taronger amb or a la categoria de producte més innovador. Aquesta última ha estat qualificada recentment pels experts com una de les mels més exclusives del mercat al nostre país.
La col·lecció artMuria Luxury Innova, que es comercialitza de manera individualitzada en envasos de 170 grams, es distribueix tant a nivell nacional com internacional.
El xef Rafel Muria viatjarà a Miami (Florida), a principis de desembre, per cuinar diferents plats amb mel artMuria al restaurant Valentino.
Sobre artMuria
artMuria és una creació de la família Muria, apicultors des de 1810. Quatre varietats de mel de luxe (romaní, taronger, alta muntanya i bosc) amb un alt contingut en pol·len i una concentració màxima d’aromes i propietats per a les taules i els paladars més exigents.
artMuria es distribueix a nivell europeu en països com el Regne Unit, França, Suïssa, Bèlgica, Holanda i Alemanya. Al continent asiàtic té presència a l’Aràbia Saudita, Japó, Corea del Sud, Hong Kong i Taiwan (Xina). La marca de mel de luxe iniciarà en breu la seva distribució a altres països d’Europa, Golf Pèrsic i als Estats Units.
La companyia, en plena fase d’expansió nacional i internacional i que manté un creixement sostingut, és reconeguda per la seva gestió empresarial i la seva constant innovació.