Les actuacions d’aquesta nit són una selecció de diverses disciplines, on els artistes crearan espais únics per apropar la dansa i les Arts Escèniques a tots els públics.
“Un piano dins d’una església? Gespa artificial i acrobàcies en una plaça? Una parella ballant enmig d’un encreuament? Expandim les Arts del Moviment per tot el municipi. Ens acompanyeu?”. Aquesta singular iniciativa aconsegueix traslladar els espectacles fora de la Carpa Deltebre Dansa perquè tinguin lloc a altres espais de Deltebre on no seria habitual imaginar una proposta artística. El resultat és una aposta dinàmica on hi haurà diversos espectacles simultanis però en diferents ubicacions del municipi.
En aquesta edició, es podrà gaudir d’espectacles a l’Església de l’Assumpció, la plaça dels Sequers (EbreTerra), l’encreuament entre l’avinguda Germans Carsí i el carrer Príncep, l’Obrador – Espai de Creació i la plaça Nicanor. La proposta artística inclourà disciplines variades de la mà de companyies nacionals i internacionals, com ara Guillem Albà i Clara Peya, David Zambrano, Cie Ici’Bas, El lado oscuro de las Flores, Zirkus Morsa, entre d’altres.
Tots els espectacles començaran a la mateixa hora als 5 espais (a les 22 h). Quant a les entrades, durant aquesta nit els espectacles seran d’accés lliure i només serà obligatòria la reserva d’entrades per als espectacles que tinguin lloc a l’Església de l’Assumpció i a l’Obrador – Espai de Creació. La reserva d’entrades es podrà fer a partir del 5 de juny, a les 9 h, moment en què també s’activarà la venda d’entrades per tots els espectacles del Festival Deltebre Dansa 2017.