El PA Maçanet, en grups petits, i el PA Masnou, en quartets, van guanyar els títols de Campionat de Catalunya de grups xou i quartets, respectivament.
Amb la coreografia ‘Try again’, l’equip de Maçanet de la Selva es va imposar al CPA Tona i al CPA Ripollet en una ajustada competició de grups petits. El PA Maçanet va rebre 86,50 punts per part dels jutges, el CPA Tona amb l’espectacle ‘Infàmia’ va obtindre 85,00 i el CPA Ripollet amb m’endevines ‘M’endevines?’, 83,70.
El PA Masnou, per la seva banda, es va adjudicar el títol en quartets a l’obtenir 83,30 punts amb la coreografia ‘La poma de la discòrdia’ per davant de l’AP Lliçà de Vall ‘Elles!’, que va rebre 82,10 punts, i el CP Guixolenc per ‘Off with her head’, medalla de bronze amb 77,10. En aquesta categoria va participar el Patí Dertusa amb l’escenificació ‘Els 4 elements’ i va ocupar la desena posició.
Amb prop de 5.000 espectadors a les graderies, el CPA Olot va guanyar el seu setzè títol de campió de Catalunya de grups xou grans en una portentosa actuació en la que va rebre 96,90 punts amb ‘Sóc innocent’. L’equip olotí, deu vegades campió del món, va superar clarament el CPA Girona, vigent subcampió del món, que va rebre 91,80 punts amb ‘Esclaus de la riquesa’, mentre que el PA Masnou ‘La dictadura del cos’’ es va endur el bronze amb 89,10 punts. En grups juvenils, el títol va ser per el CP Bescanó ‘Tic-tac’, amb 82,10 punts, seguit pel Reus Deportiu ‘Cluedo’, amb 79,10, i el CP L’Aldea (Plora’), amb 76,30.
Van participar prop de 800 patinadors de 64 equips de tot Catalunya i, segons el club organitzador, va ser un èxit tant en assistència com en organització.