Durant el que ha durat la consulta els ciutadans han pogut donar la seva opinió i manifestar el que millorarien de l’estudi d’intencions que havia encarregat l’equip de govern. Des que es va iniciar el procés participatiu fins ara l’equip de govern ha estat estudiant i analitzant totes les aportacions que es van rebre, ja sigui a través de la web de l’Ajuntament i de les sessions de treball.
Durant la sessió de retorn, reunió a la qual es va tornar a convocar als ciutadans, es va informar dels canvis que són viables incloure en el projecte definitiu. Entre aquests està la transformació de la zona d’spa en una piscina climatitzada; l’encàrrec d’un estudi de viabilitat i de la demanda potencial, per tal que ajudi a dimensionar adequadament totes les instal·lacions; es mantindrà el mur de pedra que envolta el complex, a excepció del de baix, ja que aquest no faria possible l’ampliació de la vorera; es reubicarà el bar-cafeteria perquè aquest sigui accessible des de l’exterior i a totes les instal·lacions del complex; es construirà només una pista de pàdel; s’habilitarà un espai lúdic per a infants i destaquen que s’incidirà en que sigui un complex eficient i sostenible energèticament.
Ara, l’Ajuntament d’Ascó encarregarà un estudi de viabilitat i de demanda potencial del complex, un nou estudi que tingui en compte les aportacions que hem esmentat i anirà informant dels avenços del projecte.