La programació de la Xarxa Amposta incorpora diferents arts escèniques, com el teatre, la màgia i les titelles. El 18 de febrer la Companyia Jordi del Rio ens explicarà amb una combinació d’humor i tendresa la història de ‘L’avi Tonet’, un homenatge a totes les iaies i iaios que s’estimen amb bogeria els seus nets. Després, el 25 de març, el mag Txema presentarà l’obra ‘Tea time Magic Show’, on les aparicions, desaparicions, manipulacions, sorpreses i il·lusions transformaran la realitat dels espectadors. La primera part de la programació de l’any es clourà amb l’obra ‘Ploramiques’ de la Companyia l’Estaquirot, amb uns protagonistes que aprofiten totes les coses que la gent llença.
Tots els espectacles de la Xarxa Amposta es faran al teatre de la Lira Ampostina els dissabtes per la tarda a les 18.00 h. El preu de l’entrada es mantindrà igual que l’any passat, i per tant els socis de la Xarxa pagaran 5 € i els nos socis 6 €.
El Grup Xarxa Amposta forma part de l’Associació Sociocultural Tarambana d’Amposta, i la programació teatral compta amb el suport de l’Ajuntament d’Amposta i el Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya.