L’espectacle torna al Felip Pedrell després d’omplir la sala en les tres funcions que van veure més de 1800 persones. Marga Julià apunta que “ens vam decidir a fer una versió nadalenca, ja que els personatges tenen un gran públic que les segueix”.
Les noies que interpreten a les Superheroïnes tenen entre 12 i 15 anys i porten entre 7 anys d’estudis a l’Escola de Teatre en la branca de Teatre Musical. Això els dóna un gran domini en la seva especialitat, ja sigue en interpretació, cant i dansa i claqué; i molta seguretat escènica, havent actuat en diversos teatres del territori, i a França amb espectacles de teatre de carrer.
L’espectacle també compta amb la col·laboració d’actors adults, membres de la Companyia de la EMTT.
La Companyia
Actualment l’escola desenvolupa les branques d’interpretació i de teatre musical amb alumnes des de 4 anys i sense límit d’edat i en l’actualitat compta amb més de 150 matrícules. La direcció general dels espectacles va a càrrec de Marga Julià, directora també de L’Escola Municipal de Teatre.